lauantai 15. helmikuuta 2014

Kun ei jaksa

...niin ei vaan jaksa. Parempi huominen jää aina aamun taittuessa uuteen pelkäksi haavekuvaksi. Olen hengissä, sen vain tahdoin tulla ilmoittamaan. Minä pakenen aikaa niihin kellonkiertoihin, joita ei kirjata ylös. On helpompi olla, kun ei oikeasti ole. Kun ei välitä ja kun unohtaa heti.

Minä takerrun niihin hetkiin, joina voin hymyillä jollekin, joka on jossain etäällä: tirskahtaa tv-ohjelmalle tai äidin tai ystävän sanoille. Onnellisuusleikkiä, minä hymähtelen itsekseni.

Wanhat tanssittu onnistuneesti. Ihan pienen hetken ajan olin kaunis, mutta kamera kaappasi muistoihin jotain aivan muuta. Todistuksessa 10, 10, 10, 9, 9 ja yksi seitsemän, joka pilaa ihan kaiken.

Minua koluaa ikävä ja kurjuus, sydän raapii tietään ulos rintakehästä ja sihisee kirosanoja muljahtelemalla yläkroppaa vasten. Paino nousee, jos en oksenna. Joten minä oksennan. Ja olen silti lihonut, olen iso.

Tästä ei tule mitään, ei yhtään mitään. Kuolema on lähellä, mutta minä en ole enää täällä noudettavissa.

3 kommenttia:

  1. Sä et voi jatkaa noin.
    Tarvitset apua ja tukea ulkopuoliselta. Tällä menolla sua ei kohta enää ole! Kukaan ei halua luopua susta. Olet nuori, sulla on elämä vielä edessäsi. Se on juuri sellainen, jollaiseksi haluat sen tehdä. Miksi tuhota elämäänsä, kun voi valita toisin? Kun voi rakentaa elämänsä onnelliseksi?
    Pyydän, että tajuat, kuinka huonossa kunnossa olet. Ja haet apua.
    Voimia! <3

    VastaaPoista
  2. johanna (prinsessasi -blogista)16. helmikuuta 2014 klo 21.05

    Olit varmasti todella kaunis wanhojen tansseissa :) olisi kiva nähdä vaikkapa minkälainen mekko sulla oli?? :)) tosi paljon tsemppiä margareta, mieti että nämä onnellisuus leikit muuttuu vielä ihan aidoksi onnellisuudeksi, jos vain haluat. :)) olet ihana, ansaitset olla terve ja onnellinen <33

    VastaaPoista

Kuiskaa minulle sanoja.